Jeśli z jakiegoś powodu otrzymane zamówienie Cię nie satysfakcjonuje, możesz je zwrócić w ciągu 14 dni od daty jego dostarczenia. Etykietę zwrotną znajdziesz po zalogowaniu się na swoim koncie klienta.
Procedura zwrotu:
1. Używając swoich danych, zaloguj się na stronie www.zalando-lounge.pl.
2. W zakładce „Zamówienia i zwroty“ znajdziesz listę swoich zamówień. Wybierz z listy właściwy numer zamówienia i kliknij „Zwróć artykuł“. Następnie podaj powód zwrotu produktu i postępuj zgodnie ze wskazówkami.
3. Etykieta zwrotna jest dostępna w formacie PDF. Prosimy o jej wydrukowanie.
4. Umieść oryginalnie zapakowane artykuły wraz z formularzem zwrotu w kartonie wysyłkowym.
5. Przyklej dokument zwrotu na zewnętrznej części kartonu.
6. Termin odbioru paczki wybierzesz podczas dokonywania procedury zwrotu online. Kurier FedEx przyjedzie w wyznaczonym przez Ciebie terminie.
Prosimy o zachowanie potwierdzenia nadania, które powinno zostać uprzednio podpisane przez kuriera.
Jeśli nie masz dostępu do drukarki, prosimy o skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasi pracownicy chętnie wyślą Ci dokumenty zwrotu drogą pocztową.
Płatność zostanie Ci zwrócona po zaksięgowaniu przesyłki w naszym magazynie. Z reguły zwrot następuje po upływie 48 godzin, ale niekiedy może to trwać nawet do 14 dni.
Jak postępować w przypadku reklamacji produktu zakupionego w Zalando Lounge?
Jeśli zawartość otrzymanej przez Ciebie przesyłki okaże się niekompletna lub niewłaściwa, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nasi pracownicy podpowiedzą Ci, jak postępować w opisanej przez Ciebie sytuacji.
W przypadku otrzymania wadliwego artykułu, prosimy o przysłanie nam od trzech do pięciu zdjęć, na których wyraźnie widać zniszczenia i defekty, abyśmy mogli rozpatrzeć Twoją reklamację. Jeśli reklamacja dotyczy obuwia, przyślij nam również zdjęcie podeszwy i obcasa.
Upewnij się, że wiadomość nie przekroczy 25 MB. W razie konieczności możesz nam przysłać kilka wiadomości. Preferowany format zdjęć to JPG.
Prosimy pamiętać, że następujące uszkodzenia artykułu nie podlegają reklamacji:
- Wady spowodowane codziennym użytkowaniem, jak na przykład zdarte czubki butów.
- Części wymienne np. fleki czy sznurówki.
- Artykuły, które skurczyły się lub przebarwiły w wyniku niewłaściwego prania.
- Zniszczone obcasy.
- Artykuły uszkodzone na skutek użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem.
- Artykuły zniszczone w wyniku nadmiernego pocenia.
- Mechacenie się materiału.
- Artykuły zniszczone w wyniku uszkodzeń mechanicznych, takich jak otarcia, rozwerwania, naderwania lub w wyniku uszkodzeń chemicznych.
- Artykuły wywołujące fizyczny dyskomfort, jak na przykład odciski.
Ile czasu mam na zwrot artykułów?
Na zwrot przewidzianych jest 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki.
Przyjmujemy jedynie nieużywane produkty. Artykuły założone po to, aby je przymierzyć, są również uważane za nienoszone. Pamiętaj, aby nie usuwać metek, ani nie ubrudzić ubrań. Buty powinny być sprawdzane na miękkim podłożu np.: dywanie.
Jeżeli otrzymamy artykuł w nieodpowiednim stanie, zastrzegamy sobie prawo do odesłania go do Ciebie z powrotem.
Aby dowiedzieć się więcej na temat zwrotów, kliknij